lördag 18 februari 2012

Make my day... jag har anlitats!

Berättade ju igår om något kul som hänt i veckan... en riktig magkittlare! Jag har blivit anlitad som fotograf till ett första jobb... och jag kan knappt tro att det är sant, men sant är det!

Nu har jag magen full av fjärilar och huvudet fullt av tankar och funderingar omkring detta uppdrag då jag även ska bidra med rekvisitan. Det är ett "Make my Day" jobb... med heldags fotografering av en tjej som ska "från topp till tå" stylas med vackra kläder, hår och make up. Fotograferingen ska ske i vintagemiljö i Stockholm! Så spännande... vilken utmaning! Nu måste jag tro på mig själv att jag klarar detta också... men det tror jag nog, jag har fotat många modell och porträtt fotograferingar förut när jag var yngre så det ska nog gå fint. Detta blir ju lite mer miljö.. lite som i en gammal långfilm...

Detta sker i sommar så jag har lite tid på mig nu att träna och testa mig fram...

Känns fantastiskt... fantastiskt att någon tror på mig!

 Sängen i gästrummet, med ett hav av kuddar... älskar kuddar! Fick mig dock en funderare häromdagen då min dotter suckade åt mig när jag just bäddat hennes säng och hon kläcker ur sig "mamma varför ska du alltid bädda sängen så det ser ut som ett godståg... vagn efter vagn efter vagn"... vad svarar man på det!?
Related Posts with Thumbnails