2013-03-02

Påsktid på Bossgård...

"Påsktid på Bossgård" är mitt andra reportage i Jeanne d'Arc Living Magasin nr 3. Viola som även driver gårdsbutiken Romantiska ting ni vet... vilket driv och vilket öga för det vackra! Sällsamt och eget... härliga färger och häftiga kombinationer. Har du inte besökt hennes butik... gör det... den är bara så lovely... precis som huset!

Det var en oförglömlig dag på många vis där på Bossgård. Resan dit var mer än spännande, för att inte tala om hemresan... väglaget var inte att leka med denna dag!!!! Hahaha, en dryg timmes bilresa blev en fyra timmars bilresa!!!! Jo... jag är nybörjare med bil, väldigt mycket nybörjare på glansis, GPS:en funkade inte alls... ja jag körde tvärfel... men till slut kom jag iallafall fram :)  Då blev det till att jobba mot tiden, men vi hann med. Fick så fantastiskt god mat i magen också och en härlig pratstund... Tusen tack Viola för att du och familjen bjöd hem mig!

Är du också sugen på att vara med i ett inredningsreportage i Jeanne d 'Arc Living Magasinet eller någon annan fin inredningstidning... och har ett hem som skulle passa?! Maila mig bums och på momangen! :) Jag håller just nu på att boka almanackan full med vår- och sommarreportage. Längtar!

Mailadressen är: info@madamepetite.se












LinkWithin

Related Posts with Thumbnails